Jak zdobyć obserwujących na Instagramie w 2022 – kompletny przewodnik

Chcesz wiedzieć, jak zdobyć obserwujących na Instagramie w 2022 roku? Przeczytaj nasz przewodnik krok po kroku, aby zbudować silne portfolio w mediach społecznościowych dla swojej marki i zdobyć więcej obserwujących na Instagramie.

Instagram to świetna platforma do marketingu treści i udostępniania mediów, która może wzmocnić nasze wysiłki. Jest to jeden z najszybciej rozwijających się serwisów społecznościowych obok Facebooka i YouTube, z miliardem aktywnych użytkowników miesięcznie udostępniających miliony zdjęć każdego dnia.

Witryna do udostępniania zdjęć ma unikalny sposób marketingu. W przeciwieństwie do innych serwisów społecznościowych skupia się na budowaniu świadomości marek i produktów. Facebook umożliwia udostępnianie zewnętrznych linków na profilach, stronach i grupach, podobnie jak tablica ogłoszeniowa. To samo możesz zrobić na profilach na Twitterze. Ale na Instagramie musisz robić promocje w postaci publikacji zdjęć i filmów.

Stwórz obraz lub film przedstawiający swój produkt i udostępnij go wraz z krótkim opisem. Posty na Instagramie wyglądają niesamowicie i docierają do maksymalnej liczby odbiorców w krótkim czasie, dzięki czemu możesz zwiększyć ruch i sprzedaż. Platforma ma ukrytą moc, która sprawia, że ​​Twoje posty stają się wirusowe i odkrywają więcej możliwości, niż sobie wyobrażasz. ale ten punkt zależy od jednego czynnika,

Twoi obserwatorzy na Instagramie.

Twoja post-ekspozycja i zaangażowanie wzrosną wraz z liczbą obserwujących na Instagramie. Dzisiaj przedstawimy 11 różnych sposobów na zdobycie większej liczby obserwujących na Instagramie w 2022 roku i później.

Dostosuj swój profil na Instagramie

Zaskocz swoich gości od pierwszego wejrzenia. Opracuj profil na Instagramie o profesjonalnej jakości, aby przekonwertować ich na swoich fanów i obserwujących.

To są kluczowe części Twojego profilu na Instagramie,

  1. Twoje zdjęcie profilowe
  2. Adres strony internetowej
  3. Krótka biografia

Dodaj najpierw piękne zdjęcie profilowe, które powinno prezentować Twoją firmę lub logo. Wpisz adres swojej strony internetowej i krótki opis swojego miejsca pobytu. Nie zapomnij umieścić odpowiednich, maksymalnie 2-3 hashtagów w swoim biografii, aby inni mogli szybko znaleźć Twój profil i posty.

Zanim klikniesz przycisk „Obserwuj”, ludzie będą przeglądać wszystkie te rzeczy i posty, które utworzyłeś. Przesyłaj wysokiej jakości zdjęcia i filmy na Instagram i twórz ciekawe historie, aby zachęcić odwiedzających do obserwowania Ciebie.

Korzystaj z szablonów historii na Instagramie

Tworzenie historii na Instagramie to najlepszy sposób na promocję Twoich produktów. Ale może to pochłonąć dużo czasu i wysiłku w tworzenie wciągających historii, które pokochają widzowie. Możesz uprościć proces, korzystając z profesjonalnie zaprojektowanych szablonów historii na Instagramie.

Są przepiękne, edytowalne i pozwalają przygotować klasyczne historie na Instagramie w ciągu kilku minut. Będąc łatwym w użyciu, każdy może edytować i dostosowywać zawartość zgodnie z potrzebami. Co więcej, dzięki szablonom możesz zachować spójny i niepowtarzalny wygląd wszystkich swoich postów na Instagramie.

Stwórz własne hashtagi

Hashtagging to nowoczesny sposób na promocję swoich marek i zwiększenie liczby obserwujących na Instagramie. Twórz hashtagi z nazwą swojej marki, takie jak #adidas, #facebook itp., które szerzą świadomość Twojej firmy. Używaj go na swojej stronie internetowej, reklamach, materiałach promocyjnych i postach w mediach społecznościowych.

Poproś swoich obserwatorów w mediach społecznościowych, aby zrobili to samo, publikując o Tobie. Markowe hashtagi pomogą firmom zebrać wszystkie wzmianki o nich pod jednym dachem i szybko odpowiedzieć na Twoje pytania.

Używaj hashtagów w każdym poście

Docieraj do użytkowników za pomocą odpowiednich hashtagów. Umieszczanie słów kluczowych odgrywa kluczową rolę w marketingu na Instagramie. Używaj ich odpowiednio, aby dotrzeć do szerokiej publiczności i zdobyć więcej darmowych obserwujących na Instagramie.

Znajdź najbardziej popularne hashtagi na Instagramie w swojej niszy lub przeanalizuj, co robią Twoi konkurenci . Miej oko na ich kampanie marketingowe, aby poznać hashtagi, słowa kluczowe i strategie, które stosują. Śledź ich postępy, aby zastosować odpowiednie techniki do własnych postów i rozszerzyć sieć.

  1. Połącz się z innymi influencerami
    Inteligentne wskazówki dotyczące budowania linków w SEOSzpilka

Połącz się z głównymi influencerami na Instagramie w swojej branży. Śledź ich posty i regularnie wchodź w interakcję, aby zbudować silną relację. Gdy dotrzesz do ich dobrej książki, pomoże ci to na wiele sposobów.

Odwiedź listę ich obserwujących i obserwuj, a także korzystaj z interesujących kont. Jeśli chcą rozszerzyć sieć, najprawdopodobniej podążą za tobą. W ten sposób możesz zwiększyć liczbę obserwujących na Instagramie z 0 do tysięcy w ciągu kilku tygodni.

Aplikacje do edycji zdjęć

Instagram zwraca uwagę na użytkowników smartfonów, a nie użytkowników komputerów stacjonarnych. Według naukowców selfie i zdjęcia z twarzami otrzymują o 40% więcej polubień i 36% komentarzy na stronie do udostępniania zdjęć.

Czasami możemy nie otrzymać zdjęć zgodnie z oczekiwaniami. W przeciwnym razie możesz chcieć edytować lub dodawać do nich nowe rzeczy. Najwyżej oceniana aplikacja do edycji zdjęć umożliwia edycję i upiększanie zdjęć, aby nadać swoim postom na Instagramie wyjątkowy akcent. Dodaj teksty, naklejki i inne, aby pokazać swoje umiejętności projektowania i przekazać wiadomość fanom.

Zaprezentuj swoje posty na Instagramie na innych platformach

Kanał zdjęć to kolejna sprawdzona metoda pozyskiwania darmowych obserwujących na Instagramie. Dodaj piękny kanał na Instagramie do swojej witryny, aby ludzie wiedzieli o koncie i mogli Cię obserwować. Wyświetli twoje najnowsze zdjęcia z Instagrama na pasku bocznym strony z przyciskiem śledź. Dzięki temu odwiedzający mogą łatwo śledzić Twoje konto na Instagramie jednym kliknięciem.

Promuj swoje posty na innych kontach w mediach społecznościowych, w tym na stronach i grupach na Facebooku, aby zdobyć nowych obserwujących na Instagramie.

Wejdź w interakcję z publicznością

Odbiorcy to siła Twojego biznesu online. Szanuj ich, wchodząc w interakcję i odpowiadając na ich pytania na czas. Podejmij wysiłki, aby przekształcić swoich fanów w stałych klientów poprzez przyjazne podejście i pozytywne nastawienie.

Możesz znaleźć kilka stron internetowych, na których można kupić obserwujących na Instagramie. Pozwalają szybko rozwinąć sieć, dodając do listy tysiące fałszywych obserwujących. Czy uważasz, że dodadzą więcej wartości do twoich kampanii marketingowych na Instagramie?

Fałszywi obserwatorzy na Instagramie nie pomogą Ci w zwiększeniu ekspozycji postów, zaangażowania i sprzedaży. Jaki jest pożytek z pokazywania ogromnej liczby na liście obserwujących, jeśli są oni ogólnie nieaktywni?

Zamiast tego spróbuj zbudować aktywną publiczność w mediach społecznościowych, która pojawi się dzięki częstym interakcjom i postom.

Publikuj regularnie

Bądź aktywny i regularnie publikuj na Instagramie. Nikt nie będzie chciał śledzić konta, które aktualizuje się raz lub dwa razy w miesiącu. Istniejący obserwatorzy mogą przestać Cię obserwować, jeśli nie będziesz ich aktualizować o najnowsze zmiany i mogą zwrócić się do konkurencji, aby odkryć nowe rzeczy.

Gdy ktoś odwiedzi Twój profil na Instagramie, sprawdzi, jak często aktualizujesz kanał. Jeśli będziesz publikować rzadziej, trafią one na bardziej aktywne konta. Częste publikowanie to sprawdzona metoda na poprawę obecności w mediach społecznościowych i pozyskiwanie większej liczby obserwujących na Instagramie.

Organizuj konkursy i prezenty

Organizuj ekskluzywne konkursy i prezenty dla swoich obserwujących na Instagramie. Poproś ich o opublikowanie ciekawych przepisów lub opinii o produktach.

Oferuj markowe materiały, e-booki, karty podarunkowe, kupony rabatowe lub kopie oprogramowania zwycięzcom, którzy stworzą najbardziej angażujące posty. Ta strategia jest przydatna do budowania świadomości marki i powiększania liczby obserwujących na Instagramie.

Uruchom reklamy na Instagramie

Jeśli masz pieniądze do zainwestowania, uruchamiaj reklamy na Instagramie, aby promować swoje konto i posty . W tym momencie możesz tworzyć reklamy z historiami, zdjęciami, filmami na Instagramie, a nawet korzystać z istniejących reklam na Facebooku. Opowiadaj wciągające historie, prezentując swoje produkty, funkcje i metki, aby umożliwić odbiorcom kupowanie produktów za pomocą kilku kliknięć.

Reklamy w mediach społecznościowych są bardzo skuteczne w konwersji kliknięć na leady i sprzedaż. Kieruj reklamy na użytkowników według lokalizacji, danych demograficznych, zainteresowań i innych, aby upewnić się, że Twoje reklamy docierają do właściwych odbiorców. Zaprojektuj reklamy samodzielnie lub zatrudnij specjalistę od reklam, aby przyciągnąć ruch do swoich postów i zdobyć nowych obserwujących na Instagramie.

Przeczytaj koniecznie dlaczego followers to nieodzowny element influencera